μαθητές

γίνε ο ψηφιακός πολίτης του αύριο

το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές 10-15 ετών

για μαθητές 10 έως 15 ετών

Σκοπός / Αναγκαιότητα

Μελέτη προγράμματος - εξειδικευμένη εστίαση

Το πρόγραμμά μας έχει μελετηθεί από ειδικούς επιστήμονες (Μηχανικούς, Πληροφορικούς, Φυσικούς, Ηλεκτρονικούς, Νομικούς και Παιδοψυχιάτρους) ώστε να προσφέρει ένα περιβάλλον βασισμένο στην τεχνολογία όπου η δημιουργικότητα και η καινοτομία συναντώνται με την εκμάθηση δεξιοτήτων ζωής.

Εστιάζουμε σε εξειδικευμένα θέματα με σκοπό οι μαθητές μας να αποκτήσουν κριτική σκέψη, αυτοπεποίθηση, να μπορούν να καινοτομήσουν ως ψηφιακοί πολίτες του αύριο, αλλά και να είναι σε θέση να προστατέψουν την προσωπική τους υγεία και ασφάλεια, ειδικά σήμερα που οι κίνδυνοι του Διαδικτύου είναι πολλοί.

Δομή & Περιγραφή

Περιεχόμενα προγράμματος

Workshops και ομιλίες
  • Προγραμματισμός (coding) με χρήση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
  • Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
  • 3D PRINTING (Εργαστήριο τρισδιάστατων εκτυπώσεων)
  • STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) με χρήση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
  • Εφαρμογές STEM - Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
  • Εργαστήριο Αστρονομίας (με παρατήρηση του Ήλιου και Ρομποτικό Τηλεσκόπιο)
  • ΕΘΙΣΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ
  • ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ - ΕΥ ΖΗΝ
  • ΚΑΚΟΒΟΥΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
  • Ασφάλεια στο διαδίκτυο
  • Educartoοn - Έκθεση Γελοιογραφίας - Πλοηγούμαι Ασφαλώς
  • Ψηφιακός Εγγραμματισμός
  • Αξιόπιστες Πληροφορίες στο Interntet - Fake News
  • Νομοθεσία για το Διαδίκτυο - Προστασία Προσωπικών Δεδομένων - Χρήση Κοινωνικών Δικτύων - Ψηφιακά δικαιώματα
  • Δημιουργώ τα δικά μου ψηφιακά παιχνίδια
  • Games / e-sports
  • Εργαστήρια Φυσικών Επιστημών (Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας)
  • Εφαρμογές προσομοίωσης φαινομένων

Ημέρες και ώρες προγράμματος

25-29 Ιουνίου, 09:00-14:00

Το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί από Δευτέρα 25 Ιουνίου μέχρι Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018 και ώρες 09:00 - 14:00 καθημερινά.

Θα υπάρχουν 2 μικρά και 1 μεγαλύτερο διάλειμμα κατά το οποίο θα προσφέρεται δεκατιανό γεύμα και χυμός.

 

Χώρος διεξαγωγής

Γαλλικό Ινστιτούτο Λάρισας

Κούμα 28, 41 223 Λάρισα

Οι δράσεις του Life4.0 Summer Academy θα διεξαχθούν στους σύγχρονους χώρους του Γαλλικού Ινστιτούτου Λάρισας.

Στη οδό Κούμα, στο κέντρο της Λάρισας, η πρόσβαση είναι εύκολη και άμεση για όποιον επιθυμεί να γίνει μέλος της δυναμικής μας παρέας.

Κόστος συμμετοχής

Εγγραφές μέχρι 28 Μαϊου 2018

Για τις εγγραφές που θα πραγματοποιηθούν έγκαιρα, μέχρι 28 Μαϊου 2018, ισχύει το παρακάτω κόστος εγγραφής :

Ατομική εγγραφή: 120€

Ομαδική εγγραφή (5 άτομα και πάνω): 100€ / άτομο

Αδέρφια (2 ή περισσότερα): 100€ / άτομο

Εγγραφές μετά τις 28 Μαϊου 2018

Για τις εγγραφές που θα πραγματοποιηθούν μετά τις 28 Μαϊου 2018, ισχύει το παρακάτω κόστος εγγραφής :

Ατομική εγγραφή: 150€

Ομαδική εγγραφή (5 άτομα και πάνω): 100€ / άτομο

Αδέρφια (2 ή περισσότερα): 100€ / άτομο

Επιμορφωτές

Σιώμος Κωνσταντίνος

Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων, Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο

Είναι Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων και Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με θέμα: "Εθισμός των εφήβων στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και το Διαδίκτυο: Ψυχιατρικά συμπτώματα και διαταραχές ύπνου".  Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική. 
 
Υπήρξε υπεύθυνος σχεδιασμού και οργάνωσης, του πρώτου στην Ελλάδα Ειδικού Ψυχιατρικού Ιατρείου για τον εθισμό στο Διαδίκτυο, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης από τον Σεπτέμβριο του 2008 ως τον Απρίλιο του 2010.  Κατέχει μεγάλη εμπειρία στη διάγνωση και θεραπεία της διαταραχής εθισμού στο διαδίκτυο, καθώς ανέλαβε την διαχείριση πολυάριθμων κλινικών περιπτώσεων εθισμένων εφήβων.

Τον Μάρτιο του 2008 και τον Ιούλιο του 2011, κλήθηκε ως εξειδικευμένος επιστήμονας μετά από τιμητική πρόσκληση της Μόνιμης Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας και της Μόνιμης επιτροπής Ισότητας, νεολαίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Βουλής αντίστοιχα και συμμετείχε στις εργασίες της, καταθέτοντας τα στοιχεία των ερευνών του για τον εθισμό των εφήβων στο διαδίκτυο καθώς και προτάσεις, για τον σχεδιασμό μιας Εθνικής πολιτικής για την πρόληψη των νέων από τους κινδύνους των Νέων Τεχνολογιών.
 
Διδάσκει στο   ΜΠΣ των εξαρτήσεων του τμήματος της Ιατρικής στο ΕΚΠΑ. Έχει πάνω από 30 δημοσιεύσεις σε Διεθνή και Ελληνικά Επιστημονικά Περιοδικά και πολυάριθμες ανακοινώσεις σε Διεθνή και Ελληνικά Συνέδρια. Επίσης είναι αξιολογητής επιστημονικών ερευνών σχετικών με τα θέματα του διαδικτύου, στα Διεθνή επιστημονικά περιοδικά Cyber Psychology and Behaviour, Child Psychiatry and Human Development, Environmental Research and Public Health και Yonsei Medical Journal.
 
Έχει αναλάβει ως επιστημονικά υπεύθυνος ερευνητικές και επιμορφωτικές δράσεις, σε συνεργασία με την Προεδρία της Δημοκρατίας (2016), το το Υπουργείο   Ψηφιακής πολιτικής (2016), Υπουργείο Εθνικής Άμυνας (2014), Υπουργεία  Παιδείας και Υγείας Ελλάδας και Κύπρου (2011 και 2012) και από το 2011 συμμετέχει σε επιμορφώσεις του κοινού σε συνεργασία με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
 
Είναι ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο από το 2008 www.hasiad.gr. Από την ίδρυση της Εταιρείας το Νοέμβριο του 2008 έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 400 ενημερώσεις του κοινού και σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες απευθυνόμενες σε επαγγελματίες υγείας και εκπαίδευσης σχετικά με το νέο φαινόμενο σε Ελλάδα και Κύπρο. Επίσης οργάνωσε τα 5 Διεθνή Συνέδρια της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο, το 2009 στη Λάρισα, το 2011 στη Θεσσαλονίκη, το 2013 & 2015 στην Αθήνα και το 2016 στη Λίμνη πλαστήρα. Επιμελήθηκε την έκδοση τριών συλλογικών έργων με θέματα  α) Έρευνα-πρόληψη-αντιμετώπιση των κινδύνων στη χρήση του διαδικτύου (2011), β) Εθισμός στο διαδίκτυο και άλλες διαδικτυακές συμπεριφορές υψηλού κινδύνου (εκδόσεις Λιβάνη 2012) και γ) Οφέλη και κίνδυνοι στη χρήση του διαδικτύου (2013). 
 
Ο κ. Κωνσταντίνος Σιώμος σήμερα εργάζεται, ως Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων, στις πόλεις των Αθηνών και   της Λάρισας όπου διατηρεί ιδιωτικά ιατρεία.
 
 

Τσέκερης Χαράλαμπος

Πρόεδρος Ελληνικού Φόρουμ για το Ψηφιακό Μέλλον & Ερευνητής Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών

Πρόεδρος Ελληνικού Φόρουμ για το Ψηφιακό Μέλλον & Ερευνητής Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών

Πρόεδρος Ελληνικού Φόρουμ για το Ψηφιακό Μέλλον & Ερευνητής Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών. Ο δρ Χαράλαμπος Τσέκερης, εντεταλμένος διδασκαλίας στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, σπούδασε Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες στο Brunel University του Λονδίνου και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, απ’ όπου έλαβε το διδακτορικό του.

Είναι Professor Extraordinary στη Σχολή Δημόσιας Ηγεσίας του Stellenbosch University και Ερευνητικός Εταίρος στο Anti-Corruption Education and Research Centre (ACCERUS) του ιδίου Πανεπιστημίου, Επιστημονικός Συνεργάτης του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Κοινωνίας της Ακαδημίας Αθηνών και Κύριος Ερευνητής στο Εργαστήριο Δυνητικής Πραγματικότητας (Πάντειο Πανεπιστήμιο). Έχει διδάξει κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες σε Βρετανικά Πανεπιστήμια, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο Ε.Μ.Π., στη Σχολή Διοίκησης και Επιτελών Πολεμικού Ναυτικού (ΣΔΕΠΝ), στη Σχολή Διοίκησης και Επιτελών της Πολεμικής Αεροπορίας (ΣΔΙΕΠ/ΠΑ), στη Σχολή Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. και στη Σχολή Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης ΕΛ.ΑΣ. Έχει δημοσιεύσει πάνω από 100 άρθρα σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους (με κριτές), ενώ συμμετέχει ενεργά σε συντακτικές επιτροπές και σώματα κριτών διεθνών επιστημονικών περιοδικών, καθώς και σε διεθνείς επιστημονικές Εταιρείες και Συλλόγους.

Είναι επιμελητής των βιβλίων The Social Dynamics of Web 2.0: InterdisciplinaryPerspectives (Routledge 2014) και Revisiting the Self: Social Science Perspectives (Routledge 2015), Mέλος της ομάδας Greek Politics της Εταιρείας Πολιτικών Σπουδών του Ηνωμένου Βασιλείου και Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επίσημου επιστημονικού περιοδικού της Ακαδημίας Κοινωνικών Επιστημών του Ηνωμένου Βασιλείου, Contemporary Social Science.

 
 
 
 

Φλώρος Γεώργιος

Ψυχίατρος και Ψυχοθεραπευτής

Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο

Ο Δρ.Γεώργιος Φλώρος είναι Ψυχίατρος και Ψυχοθεραπευτής. Είναι ιδρυτικό μέλος και Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο. Κατέχει διδακτορικό τίτλο σπουδών από το Α.Π.Θ στη παθολογική ενασχόληση με Διαδίκτυο και Η/Υ, καθώς και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη κλινική έρευνα. Είναι ακόμη υπεύθυνος σχεδιασμού και οργάνωσης της συμβουλευτικής υπηρεσίας φοιτητών προς αντιμετώπιση της παθολογικής χρήσης Η/Υ και Διαδικτύου του Α.Π.Θ από την ίδρυση της, ενώ συνεισφέρει ως επιστημονικός συνεργάτης στις δραστηριότητες της Β' Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής του Α.Π.Θ. 
 
Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει την επιμέλεια τριών συλλογικών τόμων και πλέον των τριάντα άρθρων σε επίσημα επιστημονικά περιοδικά της Ελλάδος και του εξωτερικού ενώ έχει συμμετάσχει σε πλήθος ομιλιών και παρουσιάσεων στο ευρύ κοινό αλλά και σε διεθνή συνέδρια ως προς τις συνήθεις ψυχικές διαταραχές αλλά και τις παθολογικές συμπεριφορές στο Διαδίκτυο. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη.
 
 

Σπυρόπουλος Φώτιος

Διδάκτωρ Ποινικού Δικαίου και Εγκληματολογίας της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών

Νομική αντιμετώπιση ζητημάτων Διαδικτύου

Ο Φώτιος Σπυρόπουλος είναι Διδάκτωρ Ποινικού Δικαίου και Εγκληματολογίας της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι Τακτικός Καθηγητής Ποινικού Δικαίου στη Σχολή Αξιωματικών Πυροσβεστικής. Έχει υπάρξει και Τακτικός Καθηγητής εγκληματολογίας στην ίδια Σχολή. Διδάσκει, επίσης, "Δίκαιο στην κοινωνία της πληροφορίας" στο ΑΕΙΤΤ Πειραιά. Έχει συνεργαστεί ως Καθηγητής σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο με το ΑΕΙΤΤ Πειραιά και το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος και έχει δώσει δεκάδες διαλέξεις στην Ελλάδα καθώς και σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού ως επισκέπτης Καθηγητής.
 
Έχει, επίσης, μιλήσει σε επιστημονικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έχει εκδώσει ή επιμεληθεί την έκδοση τριών επιστημονικών βιβλίων και έχει συγγράψει πάνω από 40 επιστημονικά άρθρα σε ελληνικά και ξενόγλωσσα επιστημονικά περιοδικά. Έχει υπάρξει εκπρόσωπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για θέματα καταναλωτή, έχει συμμετάσχει σε νομοπαρασκευαστικές επιτροπές και έχει συνεργαστεί με φορείς της κοινωνίας των πολιτών σε εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο (ενδεικτικά: με την "Διεθνή Διαφάνεια" ως επιστημονικός σύμβουλο για την αξιολόγηση της ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ το 2014, με το ΙΝ.ΚΑ. ως νομικός σύμβουλος κ.α.). 
 
Εκπόνησε διατριβή για το σύνθετο ζήτημα της νομικής αντιμετώπισης του hacking με επιβλέποντα τον Καθηγητή Νέστορα Κουράκη και για την εκπόνηση της διατριβής του του απονεμήθηκε η υποτροφία του προγράμματος «Ηράκλειτος II» - πρώτευσε μεταξύ των υποψηφίων στους οποίους απονεμήθηκε η εν λόγω υποτροφία (βαθμός: 10,00/10,00). Η διατριβή του έγινε δεκτή από το τμήμα Νομικής Πανεπιστημίου Αθηνών με "Άριστα παμψηφεί". Σπούδασε Νομική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Ποινικό Δίκαιο και Δικονομία (Master) (2006 – 2008) και στην Εγκληματολογία (Master με «Άριστα») (2008 – 2010) στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα νομικής, πολιτικής επιστήμης, κοινωνιολογίας, εγκληματολογίας και ιατροδικαστικής στο Πανεπιστήμιο της Λιέγης (Βέλγιο). Επιπρόσθετα, ολοκλήρωσε τις σπουδές του και έλαβε πτυχίο από το τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά.  
 
Τέλος, ο Φώτης Σπυρόπουλος είναι Δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω και διαχειριστής εταίρος της εταιρείας "ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" και οικονομικός σύμβουλος – μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας
 
 

Καπανιάρης Αλέξανδρος

Μεταδιδακτορικός Ερευνητής, PhD, M.ed, M.A., Πληροφορικός – Πολιτισμολόγος

Δημιουργικό διαδίκτυο: Σχεδιάζοντας μαθησιακές εμπειρίες

Ο Αλέξανδρος Καπανιάρης είναι διδάκτορας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με αντικείμενο την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού. Έχει σπουδάσει πληροφορική, πολιτισμό, παιδαγωγικά, ενώ οι μεταπτυχιακές σπουδές του αφορούν τα πολυμέσα και τα σύγχρονα περιβάλλοντας μάθησης και παραγωγής διδακτικού υλικού. Αυτή την περίοδο είναι Μεταδιδακτορικός Ερευνητής στο Τμήμα Ιστορίας & Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με θέμα την αρχειακή εθνογραφία σε σχέση με την οπτική των νέων τεχνολογιών (διαδίκτυο).

Είναι διδάσκων στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και Μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ε.Α.Π., ενώ παράλληλα είναι Επιστημονικός Συνεργάτης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος της Ιατρικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α. «Στρατηγικές Ανάπτυξης της Εβηφικής Υγείας». Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης του προγράμματος «ΑΡΙΑΔΝΗ: Πρόγραμμα Κατάρτισης Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας για το φαινόμενο του «εθισμού» των εφήβων στο διαδίκτυο καθώς και για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι από την ανεξέλεγκτη χρήση του διαδικτύου».

Έχει συγγράψει το βιβλίο «Youth online, Ψηφιακή Παιδεία – Χρήση της Τεχνολογίας από παιδιά», και είναι εκπαιδευτής του προγράμματος Youth Power (Πρόγραμμα Πρόληψης Συμπεριφορών Υψηλού Κινδύνου για μαθητές Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού). Είναι πρεσβευτής της Ακαδημίας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε ημερίδες, σεμινάρια, συνέδρια και προγράμματα σε σχέση με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το δημιουργικό διαδίκτυο και τις συμπεριφορές υψηλού κινδύνου σε εφήβους.
 
 
 

Οικονόμου Βασίλειος

Υπεύθυνος Τμήματος πληροφορικής και Ψηφιακής εκπαίδευσης 

Εκπαιδευτήρια ΔΟΥΚΑ - Υπεύθυνος Τμήματος πληροφορικής και Ψηφιακής εκπαίδευσης

Υπεύθυνος Τμήματος πληροφορικής και Ψηφιακής εκπαίδευσης. Ο Βασίλης Οικονόμου  από το 1994 είναι υπεύθυνος Συστημάτων Πληροφορικής στα Εκπαιδευτήρια Δούκα και το 2017 αναλαμβάνει υπεύθυνος Τμήματος Πληροφορικής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης. Από το 2004 είναι και υπεύθυνος της Ομάδας Μαθητικού Υπολογιστή των Εκπαιδευτηρίων Δούκα, με στόχο την ένταξη και αξιοποίηση του ατομικού Μαθητικού Υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία.
 
Το 2013 κερδίζει τη διάκριση Expert Educator και εκπροσωπεί τη χώρα μας (2014) στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Δασκάλων που διοργανώνει η Microsoft στη Βαρκελώνη.  To 2014  κερδίζει με την ομάδα μαθητών του τον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό προγραμματισμού: Kodu Kup (e-skils, European School Net, Microsoft). Το 2015 επιλέγεται εκ νέου ως Expert Educator (MIEExpert15) και ορίζεται ως ο ένας από τους δεκατρείς Microsoft Fellows στον κόσμο και κριτής των έργων των ομάδων. 
 
Έχει συμμετάσχει ως ερευνητής και αναλυτής- προγραμματιστής στην σχεδίαση και υλοποίηση πάνω από 20 ερευνητικών έργων σχετικά με τις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση αλλά και στην Ειδική Αγωγή. Έχει συμμετάσχει επίσης στην ανάπτυξη ερευνητικού και αναπτυξιακού λογισμικού στις περιοχές αυτές, με πάνω από 70 τίτλους λογισμικού, καταρτίζοντας παράλληλα εκατοντάδες εκπαιδευτικούς στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πρακτική. Έχει αναπτύξει Συστήματα Διαχείρισης Δεδομένων (M.I.S.), σε αρκετά προγραμματιστικά περιβάλλοντα.  Έχει δημοσιεύσει άρθρα και μελέτες σε περιοδικά και έχει παρουσιάσει εισηγήσεις σε επιστημονικά συνέδρια με θέμα την «Εισαγωγή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία» και την «Ποιότητα στην Εκπαίδευση».
 
 

Αλωνιστιώτου Σίσσυ

Πολιτικός επιστήμων και δημοσιογράφος

Διευθύντρια του Media Literacy Institute

Δημοσιογράφος – Διευθύντρια του Media Literacy Institute. Η Σίσσυ Αλωνιστιώτου είναι πολιτικός επιστήμων και δημοσιογράφος. Εχει ασκήσει τη δημοσιογραφία ως σχολιογράφος επικαιρότητας, columnist και ως ερευνητική δημοσιογράφος.
 
Συμμετείχε στην ομάδα δημιουργίας του περιοδικού ΕΨΙΛΟΝ, οπότε και αποχώρησε από το Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη για να ενταχθεί στη δημοσιογραφική ομάδα των εκδόσεων Χ.Κ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΣ. Παράλληλα (1989-1993) εργάστηκε ως παραγωγός ραδιοφωνικών εκπομπών στους ιδιωτικούς σταθμούς ραδιοφωνίας ΩΧ FM, SKY, ANTENNA. Στη διάρκεια της εκπαιδευτικής χρονιάς 1987, δίδαξε Εργατικό Δίκαιο στις Σχολές Αστυνομίας. Από το 2012 εστίασε την δουλειά της σε ζητήματα που αφορούν την λειτουργία των ΜΜΕ και την πρόσληψη των ειδήσεων από τους αναγνώστες (News Literacy) και το 2014 δημιούργησε το δημοσιογραφικό εγχείρημα Journalists About Journalism με δημοσιεύσεις στο jaj.gr ενώ παράλληλα συνέχισε την γενική της αρθογραφία στην εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής.
 
Από το 2016 διευθύνει το Media Literacy Institute, το μοναδικό οργανισμό στην Ελλάδα που προωθεί ζητήματα παιδείας στα μέσα επικοινωνίας.
 
 

Ριζόπουλος Ιωάννης

Δημοσιογράφος

Freelancer τεχνολογικών συνεδρίων και του Διαδικτύου

Ο Γιάννης Ριζόπουλος σπούδασε ηλεκτρονικά, αλλά από φοιτητής ασχολήθηκε με τη δημοσιογραφία, έχοντας ήδη πάνω από 40 χρόνια διαρκούς δραστηριοποίησης στο χώρο. Έχει εργαστεί στις εφημερίδες «Καθημερινή», «Ναυτεμπορική» και «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία», σε δεκάδες ειδικά και μη περιοδικά και newsletter, στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση, καλύπτοντας αρχικά διεθνή πολιτική / οικονομία και στη συνέχεια τεχνολογία / επιχειρηματικότητα / καινοτομία. Από το 2007 ως το 2013 συνεργάστηκε με τη δικτυακή πύλη Pathfinder, ως υπεύθυνος της ενότητας TechnoΛογείν, παρουσιάζοντας με πολυμεσικό τρόπο δεκάδες βέλτιστες τεχνολογικές και καινοτομικές εφαρμογές. Έκτοτε δραστηριοποιείται ως freelancer, κυρίως στο χώρο των τεχνολογικών συνεδρίων και του Διαδικτύου, στις ιστοσελίδες της Smart Press (www.infocom.gr) και στο δικτυακό ραδιόφωνο Tech Talks Central.
 
 
 
 

Κωτούλας Βασίλειος

Σχολικός Σύμβουλος 2ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Καρδίτσας

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Δάσκαλος με Μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή και Διδάκτορας Επιστημών του Ανθρώπου του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις Μαθησιακές Δυσκολίες στο χειρισμό του γραπτού λόγου. Εργασίες του έχουν παρουσιαστεί σε συνέδρια, επιστημονικά περιοδικά και βιβλία.

Έχει διδάξει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε προπτυχιακό (Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) και μεταπτυχιακό επίπεδο (ΠΜΣ «Ψυχολογικές & Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις της Διαφορετικότητας» - Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας). Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στη Θεματική Ενότητα «Προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου: θεωρητικές προσεγγίσεις» του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου».
Έχει διδάξει σε – αλλά και έχει οργανώσει – μεγάλο αριθμό σεμιναρίων προς εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας, θέματα που αφορούν στη διδακτική πράξη, την ειδική αγωγή, τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και . Υπηρετεί στη Δημόσια Εκπαίδευση, θητεύει στη θέση του Σχολικού Συμβούλου της 2ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Καρδίτσας.
Έχει οργανώσει δύο κύκλους επιμόρφωσης προς γονείς με θέμα «Δημιουργική και ασφαλής χρήση του διαδικτύου», η δομή και αξιολόγηση των οποίων παρουσιάστηκε σε επιστημονικά συνέδρια και χαρακτηρίστηκαν καλές πρακτικές.

Κυριακίδης Μιχαήλ

Δικηγόρος Λάρισας

ΝΟΜΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.

Γεννήθηκε στη Χίο. Αποφοίτησε από τη Σχολή Ικάρων (ΣΜΑ) το 1986. Υπηρέτησε στην Πολεμική Αεροπορία ως αξιωματικός μηχανικός αεροπορικών εγκαταστάσεων από το 1986 έως το 2007 οπότε και αποστρατεύτηκε με αίτησή του με τον βαθμό του Σμηνάρχου ε.α.

Μετά την απόκτηση του πτυχίου Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1996, ειδικεύτηκε σε θέματα νομοθεσίας Δημόσιων Έργων. Για τρία (3) χρόνια υπήρξε εκπαιδευτής καθηγητής στη νομοθεσία δημοσίων έργων, στο αεροπορικό δίκαιο και στο στρατιωτικό ποινικό δίκαιο σε στρατιωτικές σχολές της Πολεμικής Αεροπορίας (Σχολή Ικάρων, ΣΤΥΑ, κλπ.). Επί οκτώ (8) και πλέον χρόνια εργάστηκε ως ειδικός σύμβουλος στο έργο παραχώρησης αυτοκινητοδρόμου Μαλιακός - Κλειδί (Σήραγγες Τεμπών), προϋπολογισμού άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, συμβάλλοντας, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, στην επιτυχή αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων σχετιζόμενων με τη χρηματοδότηση του έργου, την ερμηνεία και αναθεώρηση των συμβάσεων και της σύμβασης νόμου, διαχειρίστηκε τις συμφωνίες αποζημίωσης με το Δημόσιο και τον κατασκευαστή, ενώ συνέδραμε ουσιαστικά σε πολλές δικαστικές εμπλοκές και διεθνείς διαιτησίες και πραγματογνωμοσύνες.

Εκπαιδεύτηκε μεταξύ άλλων στις διαδικασίες επίλυσης διαφορών (ADR) FIDIC / ICC και παρακολούθησε την εκπαίδευση διεθνούς διαιτησίας - διαιτητών στο Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC) στο Παρίσι και συμμετέχει ανελλιπώς σε εξειδικευμένα νομικά συνέδρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Είναι διαπιστευμένος διαμεσολαβητής σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις από τον οργανισμό ADR-ODR International με έδρα το Λονδίνο. Είναι παντρεμένος με την καθηγήτρια γαλλικών εκπαιδευτικό κ. Ράκιδα Χρήστου και έχουν τέσσερα παιδιά.
 
 

Josmaarten Swinkels

Γενικός διευθυντής της Inter Engineering

ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Eίναι ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Inter Engineering, διανομέας προστιθέμενης αξίας με εξειδίκευση σε λύσεις και υπηρεσίες Ασφάλειας Δεδομένων.

Ο Swinkels δραστηριοποιείται στον χώρο της ασφάλειας πληροφορικής από το 1991, έχοντας ξεκινήσει με την καταπολέμηση Ιών υπολογιστών. Με το πέρας του χρόνου και αναπτύσσοντας την εταιρεία έχει αποκτήσει πλούσιες γνώσεις και εμπειρίες σε μία μεγάλη σειρά θεμάτων ασφάλειας.

Ο Josmaarten διαθέτει πτυχίο master στην ηλεκτρονική από το πανεπιστήμιο του Eindhoven στις Κάτω Χώρες.

Ζει ευτυχισμένος με την οικογένειά του στη Λάρισα στο κέντρο της Ελλάδος και στον σπάνιο ελεύθερο χρόνο του απολαμβάνει τα παιδιά και την γυναίκα του, είναι φανατικός με την μουσική παίζοντας τρομπέτα και είναι do-it-yourselfer.
 

Πλαγεράς Αντώνιος

Εκπαιδευτικός ΠΕ 17-03, Med, MA

Υπεύθυνος ΣΣΝ Μαγνησίας

Το STEM ως εργαλείο στην διαδικασία της μάθησης.

Ο Αντώνιος Πλαγεράς είναι πτυχιούχος της ΑΣΕΤΕΜ – ΣΕΛΕΤΕ στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και είναι εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Έχει εξειδικεύσεις σε θέματα Διδακτικής και Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Είναι πιστοποιημένος στην Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό από την ΑΣΠΑΙΤΕ.

Έχει διδάξει αλλά και έχει οργανώσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων προς εκπαιδευτικούς της β/θμιας εκπαίδευσης, θέματα που αφορούν στη διαχείριση τάξης, την αντιμετώπιση εθιστικών συμπεριφορών στο σχολείο, τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων από τους εφήβους. Υπηρετεί στη Δημόσια Εκπαίδευση, από το 2012 είναι υπεύθυνος Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων στην Μαγνησία.

Έχει οργανώσει δύο κύκλους επιμόρφωσης προς γονείς με θέμα «διαχείριση της εφηβείας», καθώς και πλήθος επιμορφωτικών δράσεων προς εκπαιδευτικούς για την «αντιμετώπιση κρίσεων στην τάξη».

Έχει διδάξει στο ΤΕΙ Θεσσαλίας στο τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων το μάθημα «Εισαγωγή στην Πληροφορική» στο Α εξάμηνο, οπού συνέγραψε και το βιβλίο του εργαστηρίου. Είναι συνεργάτης στην ΑΣΠΑΙΤΕ παράρτημα Βόλου στα αντικείμενα της «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός» και στις «Πρακτικές Ασκήσεις διδασκαλίας». Συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο ΤΗΜΜΥ στην ομάδα του Ερευνητικό Έργου ADLES: Σχεδιασμός και Υλοποίηση Αναδυόμενων Μεθοδολογιών Μάθησης των Μαθητών μέσω Εμπειρίας Εργασιών και Επίλυσης Προβλημάτων που υλοποιείται από το 2017 μέχρι το 2019.

 

Μπαράς Ιωάννης

Καθηγητής Πληροφορικής

Ιδρυτικό μέλος του STEM Robotics Academy

Ο Γιάννης Μπαράς είναι καθηγητής Πληροφορικής και ερευνητής στον τομέα της εκπαιδευτικής ρομποτικής. Έχει ασχοληθεί με τη βιομηχανική ρομποτική για πάνω από 15 χρόνια. Κατά τα τελευταία 10 χρόνια, εκπαιδεύει ομάδες παιδιών στην εκπαιδευτική ρομποτική. Έχει πάνω από 1000 ώρες ως εκπαιδευτής ρομποτικής. Τα βραβευμένα έργα του έχουν επίσης δημοσιευθεί σε διεθνή συνέδρια. Έχει υπάρξει μέλος οργανωτικών επιτροπών  ρομποτικών διαγωνισμών και έχει λάβει μέρος ως προπονητής ομάδων σε τρεις Ολυμπιάδες Ρομποτικής. Είναι ιδρυτικό μέλος του Εκπαιδευτικού Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού STEM Robotics Academy με κύριο σκοπό την προώθηση της ρομποτικής και τις επιστήμες του πεδίου CS-STEM.

 

 

Σαγρή Μαρία

Καθηγήτρια Πληροφορικής

Εκπαιδευτική Ρομποτική - STEM ROBOTICS ACADEMY

Η Μαρία Σαγρή είναι διδακτορική φοιτήτρια στην Σχολή Καλών Τεχνών, Τμήμα Κινηματογράφου. Είναι πτυχιούχος Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, πτυχίο Γραφικών Τεχνών & Πολυμέσων και πτυχιπύχος της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης. Έχει εργαστεί και στα τρία επίπεδα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος ως καθηγήτρια πληροφορικής για περισσότερα από 14 χρόνια, καθώς και ως εκπαιδευτικός στην STEM Robotics Academy. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν την πληροφορική, τις τέχνες και την εκπαίδευση και τη ρομποτική μέσω του STEM, ενώ συμμετείχε στο ερευνητικό πρόγραμμα «Εκπαιδευτική Ρομποτική - Προετοιμασία για τους Διεθνείς Ολυμπιακούς Αγώνες» που χρηματοδοτήθηκε από το T.E.I. της Λάρισας.

Tο ερευνητικό της έργο έχει παρουσιαστεί και εκδοθεί σε εκπαιδευτικά συνέδρια, έχει συμμετάσχει σε πολλούς διαγωνισμούς Ρομποτικής ως ηγέτης ομάδας και, μαζί με την ομάδα μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατέκτησε την πρώτη θέση για το Καλύτερο Ηλεκτρονικό Σχολείο σε Πανελλήνιο εκπαιδευτικό διαγωνισμό.

 

 

Βασιλοπούλου Βασιλική

Καθηγήτρια Πληροφορικής

Εκπαιδευτική Ρομποτική - STEM ROBOTICS ACADEMY

Η Βασιλική Βασιλοπούλου είναι κάτοχος πτυχίου Πληροφορικής από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) από τη Σχολή Πληροφορικής. Έχει επίσης ολοκληρώσει μεταπτυχιακό δίπλωμα με τίτλο «Πληροφορική και Διοίκηση» από το διεπιστημονικό πρόγραμμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από την Σχολή Πληροφορικής και Οικονομίας.

Για τέσσερα χρόνια (2000-2004) εργάστηκε ως Ανώτερος Αναλυτής και Προγραμματιστής Ηλεκτρονικών Υπολογιστών στην Εγνατία Τράπεζα όπου ανέπτυξε, συντηρούσε και υποστήριξε το κεντρικό σύστημα της τράπεζας .

Σήμερα εργάζεται ως καθηγητής Πληροφορικής στο Επαγγελματικό Γυμνάσιο Ειδικής Αγωγής Λάρισας. Διδάσκει επίσης πρωτοβάθμιους φοιτητές στο επιστημονικό σωματείο STEM ROBOTICS ACADEMY, όπου έχει συμμετάσχει σε πολλούς διαγωνισμούς Ρομποτικής, είτε ως συμμετέχων είτε ως κριτής είτε ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής.

Κατά τη διάρκεια της καριέρας της, έχει μιλήσει σε πολλά συνέδρια και έχει συμμετάσχει σε διάφορες επιστημονικές ενώσεις για να διευκολύνει τις εκπαιδευτικές διαδικασίες στην εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει ως εκπαιδευτικός στο ερευνητικό πρόγραμμα «Εκπαιδευτική Ρομποτική-Προετοιμασία για τους Διεθνείς Ολυμπιακούς Αγώνες» το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Τ.E.Ι. της Λάρισας.

 

 

Γιαλαμάς Ιωάννης

Καθηγητής Πληροφορικής

Πιστοποιημένος εκπαιδευτής της LEGO

O Γιάννης Γιαλαμάς αγαπάει την πληροφορική και λατρεύει την εκπαίδευση. Ως απόφοιτος του τμήματος «Διδακτική της Τεχνολογίας» του Παν.Πειραιώς, και μετέπειτα μεταπτυχιακός φοιτητής στο πρόγραμμα «Ηλεκτρονική Μάθηση», εδώ και 7 χρόνια μπορεί να συνδυάζει αυτές τις αγάπες, και συνεχώς εφαρμόζει καινοτόμες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες και σύγχρονα μαθησιακά εργαλεία. Εχει εργαστεί στην ιδιωτική πρωτοβάθμια εκπαίδευση της Λάρισας, και σε δημόσια σχολεία του Ν.Τρικάλων. Είναι συνεργάτης του προγράμματος TechTalent School της Microsoft, διδάσκει σε φροντιστήρια Μ.Εκπαίδευσης, αλλά και σε Δημόσια και Ιδιωτικά ΙΕΚ, ενώ είναι εργαστηριακός συνεργάτης του ΤΕΙ Θεσσαλίας. Αναζητά, ερευνά και εμπλουτίζει συνεχώς τις γνώσεις του πάνω στις θεωρίες μάθησης, και την Εκπαιδευτική Καινοτομία. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής της LEGO, για τις πλατφόρμες WeDo 2.0, και για το EV3 Mindstorms.

Θεωρεί, πως είναι απαραίτητη η καλλιέργεια της αλγοριθμικής σκέψης από νεαρή ηλικία ώστε οι τα παιδιά του σήμερα να μπορούν να ανταποκριθούν στις τεχνολογικές εξελίξεις του αύριο.
 
 

Καρβούνης Αχιλλέας

Καθηγητής Φυσικής

Μέλος του πολυχώρου εκπαίδευσης  SMARTBOX

Είναι απόφοιτος του τμήματος Φυσικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Διδάσκει Φυσική από το 1990. Από το 1999 έως το 2017 ήταν συνιδιοκτήτης και υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «Φροντιστηριακό Δίκτυο». Από το 2005 έως το 2009 ήταν συνιδιοκτήτης  , υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων και  υπεύθυνος Εξετάσεων Πιστοποίησης Πληροφορικής στο Εργαστήριο  Ελευθέρων Σπουδών «dnet». Από το 2006 είναι  πιστοποιημένος σύμβουλος του τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού «Άριστον». Το 2016 δημιούργησε το «openclass» ,  ένα online φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης.

Το 2017 με μία ομάδα νέων ανθρώπων δημιουργήσαν τον  πολυχώρο εκπαίδευσης  smartbox. Σκοπός του χώρου, εκτός του να παρέχει μία νέα και καινοτόμα φροντιστηριακή εκπαίδευση , είναι να μάθει σε παιδιά που είναι μαθητές του Δημοτικού , του Γυμνασίου και του Λυκείου , την μεθοδολογία  των Θετικών Επιστημών ,  την εσωτερική τους σχέση και το αλγοριθμικό τρόπο σκέψης που ακολουθούν.

Στα χρόνια της διδακτικής του πορείας έχει διδάξει Φυσική σε μαθητές Δημοτικού , Γυμνασίου, Λυκείου καθώς και σε φοιτητές Α.Ε.Ι. και Τ.Ε.Ι.  και έχει δημιουργήσει σειρά σημειώσεων σχετικά με την ύλη της κάθε βαθμίδας.

 

 

Χριστοφορίδης Χάρης

Καθηγητής Χημείας, Βιολογίας

Μέλος του πολυχώρου εκπαίδευσης  SMARTBOX

Ο Χάρης Χριστοφορίδης είναι απόφοιτος του Τμήματος Βιολογίας της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος του τμήματος Ιατρικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, με τίτλο Βιο-Ιατρικές και Μοριακές Επιστήμες στη Διάγνωση και Θεραπεία Ασθενειών. Η αγάπη του για τα παιδιά και την διδασκαλία οδήγησε στη συμμετοχή του στην ίδρυση του πολυχώρου εκπαίδευσης Smartbox στη Λάρισα, όπου διδάσκει Χημεία και Βιολογία σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, καθώς και πειράματα θετικών επιστημών σε μαθητές Δημοτικού.

 

 

Μπιρσιάνης Γεώργιος

Παρατηρησιακή Αστρονομία

Αστρονομία, παρατήρηση ουρανίων σωμάτων με τηλεσκόπια

Είναι απόφοιτος της Σχολής Ικάρων, καθώς και της Σχολής Προγραμματιστών Η/Υ Ε.Δ. Συμμετείχε σε πολλά διεθνή προγράμματα σπουδών e-learning, σχετικά με την Αστρονομία, που προσφέρουν μεγάλα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια.

Στο πλαίσιο της πέραν της 20ετούς ενασχόλησής του με την παρατηρησιακή αστρονομία, έχει συμμετάσχει στη διοργάνωση και υλοποίηση πληθώρας αστρονομικών εκδηλώσεων ανοιχτών για το κοινό, όπως επιστημονικές ομιλίες, εβδομάδες αστρονομίας, βραδιών παρατήρησης ουρανίων σωμάτων με τηλεσκόπια, εκθέσεις τηλεσκοπίων, αστροφωτογραφίας, ηλιακών ρολογιών.

Περισσότερες πληροφορίες για τις δράσεις του στην ιστοσελίδα www.enastron.org .

 

 

Χλιάπης Δημήτρης

Μαθηματικός

Εκπαιδευτής πολυχώρου Smartbox

Ο Δημήτρης Χλιάπης είναι Μαθηματικός, με ειδικές γνώσεις στην Πληροφορική και τη στατιστική. Έχει διδάξει σε σχολεία και φροντιστήρια και αυτή την περίοδο είναι μέτοχος και εκπαιδευτής στον πολυχώρο SmartBox.

Λαΐνας Αθανάσιος

Καθηγητής Πληροφορικής

Υπεύθυνος Καθηγητής Πληροφορικής Σχολή Καραβάνα

Είναι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάσκει Πληροφορική από το 2004. Από το 2004 μέχρι και το 2012 ήταν υπεύθυνος του Τομέα Πληροφορικής σε Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών. Έχει εργαστεί ως αναπληρωτής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε ιδιωτικά και σε δημόσια ΙΕΚ καθώς και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης.

Από το 2013 είναι υπεύθυνος καθηγητής Πληροφορικής στο Ιδιωτικό σχολείο «Σχολή Καραβάνα» στη Λάρισα. Είναι πρεσβευτής της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου, ενώ συμμετέχει ανελλιπώς από το 2012 στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού και στην Ώρα του Κώδικα. Θεωρεί ότι κύριο μέλημα του καθηγητή Πληροφορικής είναι η καλλιέργεια αναλυτικής και αλγοριθμικής σκέψης στους μαθητές του, καθώς και η προετοιμασία τους ως υπεύθυνους ψηφιακούς πολίτες, γνωρίζοντας τους κινδύνους στη χρήση του Διαδικτύου.

Έχει εισαγάγει μαθήματα προγραμματισμού στο αναλυτικό πρόγραμμα στο σχολείου καθώς και σεμινάρια ασφαλούς χρήσης του Διαδικτύου.
Έχει συμμετάσχει σε αρκετά συνέδρια ως ομιλητής, σχετικά με τη χρήση της Ρομποτικής στην εκπαίδευση, και τους σωστούς τρόπους χρήσης του Διαδικτύου.
Είναι ενεργό μέλος της Ε.Ε.Π.Ε.Κ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας).

 

Ταμπάκη Δήμητρα

Αρχιτέκτων, Σχεδιάστρια

σχεδίαση και 3D printing

Η Δήμητρα Ταμπάκη είναι απόφοιτη της Αρχιτεκτονικής σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με μεταπτυχιακές σπουδές στην Architectural Association School of Architecture του Λονδίνου, όπου έλαβε Master in Architecture and Urbanism.

Έχοντας δουλέψει στο studio του designer Ross Lovegrove και έπειτα στο γραφείο Foster and Partners Architectural practice αποφάσισε να συνδυάσει την αρχιτεκτονική με την μόδα και το design.

Το 2015 ίδρυσε την εταιρεία MORPHḖ LONDON δημιουργώντας μια σειρά κοσμημάτων τρισδιάστατης εκτύπωσης, όπου όλα τα κομμάτια αντιμετωπίζονται ως γλυπτά σώματος. Βασικό μέλημα είναι η συνεχής έρευνα ψηφιακών μεθόδων σχεδίασης και ψηφιακής κατασκευής.

 

Θέλετε να συμμετάσχετε ;

Γίνε μέλος της πιο δυναμικής δράσης του φετινού καλοκαιριού στην Λάρισα. Ρομποτική, virtual reality, 3d printing, φυσικές επιστήμες, αστρονομία, STEM κ.α. σε περιμένουν.

Created by EEPEK Web Design Team