ΓΟΝΕΙΣ

γίνε ενημερωμένος, σύγχρονος γονέας

Σκοπός / Αναγκαιότητα

Εκπαίδευση και στήριξη γονέων

Η Σχολή Ψηφιακών Γονέων είναι ένα εκπαιδευτικό και επιμορφωτικό πρόγραμμα που έχει ως κύριο σκοπό την εκπαίδευση και τη στήριξη κάθε μητέρας και πατέρα, στον σύνθετο ρόλο του γονιού, όπως διαμορφώνεται από τις πολύπλοκες και ταχύτατες εξελίξεις της ψηφιακής εποχής.

Αποσκοπεί στο να βοηθήσει την οικογένεια να καλλιεργήσει ασφαλείς, υπεύθυνες και δημιουργικές συμπεριφορές στο διαδίκτυο μέσω της ψηφιακής νοημοσύνης.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε γονείς παιδιών όλων των ηλικιών, ανεξάρτητα από ηλικία και μόρφωση, σε μελλοντικούς γονείς, γονείς ατόμων με αναπηρίες, όπως επίσης και σε εκπαιδευτικούς, ενήλικες τρίτης ηλικίας.

Τα πρόγραμμα αναπτύσσεται από εξειδικευμένους επιστήμονες (ψυχίατρους, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κλπ.) και παρέχει στους γονείς και στο οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες, ανταλλαγή εμπειρίας και ευκαιρίες για προβληματισμό.

Μεταξύ άλλων, θα συζητηθούν μια σειρά από κρίσιμα θέματα όπως: ψηφιακή νοημοσύνη, εθισμός στο διαδίκτυο, αντιμετώπιση της βίας στον κυβερνοχώρο, ψηφιακός τραμπουκισμός, ασφαλές και δημιουργικό διαδίκτυο, σεξουαλική αγωγή των παιδιών στο διαδίκτυο, παιδιά και γονείς ως ψηφιακοί καταναλωτές και παραγοαναλωτές, η εκπαίδευση εντός και μέσω διαδικτύου, ψηφιακές ταυτότητες και ψηφιακά δικαιώματα, νέες μορφές αλφαβητισμού, επαγγελματικός προσανατολισμός στην ψηφιακή εποχή, ψυχολογία και ψυχοπαθολογία του facebook, αποτελεσματική ψηφιακή επικοινωνία, συμβουλευτική ψηφιακών συμπεριφορών, e-life couching (Προπονητική Ψηφιακής Ζωής), το διαδίκτυο στον γάμο και την ερωτική ζωή του ζευγαριού, διαδίκτυο, Ομάδα γονέων ως 30 άτομα

Κάθε μέρα παρακολούθησης οδηγεί σε ξεχωριστή Βεβαίωση Πιστοποίησης Γνώσεων. Επίσης, σε κάθε γονέα που παρακολουθεί την Ακαδημία θα δοθεί το απαραίτητο υλικό εκπαίδευσης:
1. Ψηφιακό υλικό και
2. Το βιβλίο « Έρευνα πρόληψη και αντιμετώπιση των κινδύνων στη χρήση του διαδικτύου» (Κ. Σιώμος, Γ. Φλώρος, 2011), εγκεκριμένο από το Ι.Ε.Π. (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, 2016).

Θα υπάρξει περιορισμένος αριθμός συμμετοχών.

Δομή & Περιγραφή

Περιεχόμενα προγράμματος

Παρέχεται βιβλίο, ψηφιακό υλικό και Βεβαίωση Πιστοποίησης για κάθε ημέρα παρακολούθησης.

1η Εκπαιδευτική ημέρα 25/6/2018

Τεχνολογία του μέλλοντος, εθιστικές συμπεριφορές στο διαδίκτυο και πως τις αντιμετωπίζουμε(διαδικτυακά παιχνίδια, χρήση κοινωνικών δικτύων,διαδικτυακός τζόγος). Επιμορφωτής Δρ. Κωνσταντίνος Σιώμος

2η Εκπαιδευτική ημέρα 26/6/2018

Ψηφιακή νοημοσύνη και πως να την ενισχύσουμε, η εκπαίδευση εντός και μέσω διαδικτύου, ψηφιακές ταυτότητες και ψηφιακά δικαιώματα, νέες μορφές αλφαβητισμού, επαγγελματικός προσανατολισμός στην ψηφιακή εποχή. Επιμορφωτής Δρ. Χαράλαμπος Τσέκερης

 

 

3η Εκπαιδευτική ημέρα 27/6/18

Κακόβουλη επικοινωνία και βία μέσω κοινωνικών δικτύων και πως την αντιμετωπίζουμε. Επιμορφωτής Δρ. Κωνσταντίνος Σιώμος- Δρ. Γεώργιος Φλώρος

4η Εκπαιδευτική ημέρα 26/6/2018

Τεχνολογία του μέλλοντος, εθιστικές συμπεριφορές στο διαδίκτυο και πως τις αντιμετωπίζουμε (διαδικτυακά παιχνίδια, χρήση κοινωνικών δικτύων, διαδικτυακός τζόγος). Επιμορφωτής Δρ. Κωνσταντίνος Σιώμος

5η Εκπαιδευτική ημέρα τρίωρο 29/6/18

Νομοθεσία και Διαδίκτυο, το παιδί ως ψηφιακός καταναλωτής, προστασία προσωπικών δεδομένων, ιδιωτική ζωή και διαδίκτυο, ψηφιακά δικαιώματα, κυβερνοέγκλημα. Επιμορφωτής Δρ. Φώτης Σπυρόπουλος

Χώρος διεξαγωγής

Γαλλικό Ινστιτούτο Λάρισας

Κούμα 28, 41 223 Λάρισα

Οι δράσεις του Life4.0 Summer Academy θα διεξαχθούν στους σύγχρονους χώρους του Γαλλικού Ινστιτούτου Λάρισας.

Στη οδό Κούμα, στο κέντρο της Λάρισας, η πρόσβαση είναι εύκολη και άμεση για όποιον επιθυμεί να γίνει μέλος της δυναμικής μας παρέας.

Κόστος συμμετοχής

Εγγραφές μέχρι 28 Μαϊου 2018

Για τις εγγραφές που θα πραγματοποιηθούν έγκαιρα, μέχρι 28 Μαϊου 2018, ισχύει το παρακάτω κόστος εγγραφής :

Για κάθε Εκπαιδευτική Ημέρα : 20€/άτομο

 

Παρέχεται βιβλίο, ψηφιακό υλικό και Βεβαίωση Πιστοποίησης για κάθε ημέρα παρακολούθησης.

Εγγραφές μετά τις 28 Μαϊου 2018

Για τις εγγραφές που θα πραγματοποιηθούν μετά τις 28 Μαϊου 2018, ισχύει το παρακάτω κόστος εγγραφής :

Για κάθε Εκπαιδευτική Ημέρα : 30€/άτομο

 

Παρέχεται βιβλίο, ψηφιακό υλικό και Βεβαίωση Πιστοποίησης για κάθε ημέρα παρακολούθησης.

Επιμορφωτές

Σιώμος Κωνσταντίνος

Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων, Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο

Είναι Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων και Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με θέμα: "Εθισμός των εφήβων στους Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές και το Διαδίκτυο: Ψυχιατρικά συμπτώματα και διαταραχές ύπνου".  Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος εξειδίκευσης της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην Κοινωνική Ψυχιατρική-Παιδοψυχιατρική. 
 
Υπήρξε υπεύθυνος σχεδιασμού και οργάνωσης, του πρώτου στην Ελλάδα Ειδικού Ψυχιατρικού Ιατρείου για τον εθισμό στο Διαδίκτυο, στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης από τον Σεπτέμβριο του 2008 ως τον Απρίλιο του 2010.  Κατέχει μεγάλη εμπειρία στη διάγνωση και θεραπεία της διαταραχής εθισμού στο διαδίκτυο, καθώς ανέλαβε την διαχείριση πολυάριθμων κλινικών περιπτώσεων εθισμένων εφήβων.
 
Τον Μάρτιο του 2008 και τον Ιούλιο του 2011, κλήθηκε ως εξειδικευμένος επιστήμονας μετά από τιμητική πρόσκληση της Μόνιμης Επιτροπής Έρευνας και Τεχνολογίας και της Μόνιμης επιτροπής Ισότητας, νεολαίας και ανθρωπίνων δικαιωμάτων της Βουλής αντίστοιχα και συμμετείχε στις εργασίες της, καταθέτοντας τα στοιχεία των ερευνών του για τον εθισμό των εφήβων στο διαδίκτυο καθώς και προτάσεις, για τον σχεδιασμό μιας Εθνικής πολιτικής για την πρόληψη των νέων από τους κινδύνους των Νέων Τεχνολογιών.
 
Διδάσκει στο   ΜΠΣ των εξαρτήσεων του τμήματος της Ιατρικής στο ΕΚΠΑ. Έχει πάνω από 30 δημοσιεύσεις σε Διεθνή και Ελληνικά Επιστημονικά Περιοδικά και πολυάριθμες ανακοινώσεις σε Διεθνή και Ελληνικά Συνέδρια. Επίσης είναι αξιολογητής επιστημονικών ερευνών σχετικών με τα θέματα του διαδικτύου, στα Διεθνή επιστημονικά περιοδικά Cyber Psychology and Behaviour, Child Psychiatry and Human Development, Environmental Research and Public Health και Yonsei Medical Journal.
 
Έχει αναλάβει ως επιστημονικά υπεύθυνος ερευνητικές και επιμορφωτικές δράσεις, σε συνεργασία με την Προεδρία της Δημοκρατίας (2016), το το Υπουργείο   Ψηφιακής πολιτικής (2016), Υπουργείο Εθνικής Άμυνας (2014), Υπουργεία  Παιδείας και Υγείας Ελλάδας και Κύπρου (2011 και 2012) και από το 2011 συμμετέχει σε επιμορφώσεις του κοινού σε συνεργασία με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.
 
Είναι ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο από το 2008 www.hasiad.gr. Από την ίδρυση της Εταιρείας το Νοέμβριο του 2008 έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 400 ενημερώσεις του κοινού και σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες απευθυνόμενες σε επαγγελματίες υγείας και εκπαίδευσης σχετικά με το νέο φαινόμενο σε Ελλάδα και Κύπρο. Επίσης οργάνωσε τα 5 Διεθνή Συνέδρια της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο, το 2009 στη Λάρισα, το 2011 στη Θεσσαλονίκη, το 2013 & 2015 στην Αθήνα και το 2016 στη Λίμνη πλαστήρα. Επιμελήθηκε την έκδοση τριών συλλογικών έργων με θέματα  α) Έρευνα-πρόληψη-αντιμετώπιση των κινδύνων στη χρήση του διαδικτύου (2011), β) Εθισμός στο διαδίκτυο και άλλες διαδικτυακές συμπεριφορές υψηλού κινδύνου (εκδόσεις Λιβάνη 2012) και γ) Οφέλη και κίνδυνοι στη χρήση του διαδικτύου (2013). 
 
Ο κ. Κωνσταντίνος Σιώμος σήμερα εργάζεται, ως Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων, στις πόλεις των Αθηνών και   της Λάρισας όπου διατηρεί ιδιωτικά ιατρεία.
 
 

Τσέκερης Χαράλαμπος

Πρόεδρος Ελληνικού Φόρουμ για το Ψηφιακό Μέλλον & Ερευνητής Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών

Πρόεδρος Ελληνικού Φόρουμ για το Ψηφιακό Μέλλον & Ερευνητής Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών

Πρόεδρος Ελληνικού Φόρουμ για το Ψηφιακό Μέλλον & Ερευνητής Εθνικού Κέντρου Κοινωνικών Ερευνών. Ο δρ Χαράλαμπος Τσέκερης, εντεταλμένος διδασκαλίας στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ, σπούδασε Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες στο Brunel University του Λονδίνου και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, απ’ όπου έλαβε το διδακτορικό του.

Είναι Professor Extraordinary στη Σχολή Δημόσιας Ηγεσίας του Stellenbosch University και Ερευνητικός Εταίρος στο Anti-Corruption Education and Research Centre (ACCERUS) του ιδίου Πανεπιστημίου, Επιστημονικός Συνεργάτης του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Κοινωνίας της Ακαδημίας Αθηνών και Κύριος Ερευνητής στο Εργαστήριο Δυνητικής Πραγματικότητας (Πάντειο Πανεπιστήμιο). Έχει διδάξει κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες σε Βρετανικά Πανεπιστήμια, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς, στο Ε.Μ.Π., στη Σχολή Διοίκησης και Επιτελών Πολεμικού Ναυτικού (ΣΔΕΠΝ), στη Σχολή Διοίκησης και Επιτελών της Πολεμικής Αεροπορίας (ΣΔΙΕΠ/ΠΑ), στη Σχολή Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. και στη Σχολή Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης ΕΛ.ΑΣ. Έχει δημοσιεύσει πάνω από 100 άρθρα σε διεθνή και ελληνικά επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους (με κριτές), ενώ συμμετέχει ενεργά σε συντακτικές επιτροπές και σώματα κριτών διεθνών επιστημονικών περιοδικών, καθώς και σε διεθνείς επιστημονικές Εταιρείες και Συλλόγους.

Είναι επιμελητής των βιβλίων The Social Dynamics of Web 2.0: InterdisciplinaryPerspectives (Routledge 2014) και Revisiting the Self: Social Science Perspectives (Routledge 2015), Mέλος της ομάδας Greek Politics της Εταιρείας Πολιτικών Σπουδών του Ηνωμένου Βασιλείου και Μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επίσημου επιστημονικού περιοδικού της Ακαδημίας Κοινωνικών Επιστημών του Ηνωμένου Βασιλείου, Contemporary Social Science.

 
 
 
 

Φλώρος Γεώργιος

Ψυχίατρος και Ψυχοθεραπευτής

Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο

Ο Δρ.Γεώργιος Φλώρος είναι Ψυχίατρος και Ψυχοθεραπευτής. Είναι ιδρυτικό μέλος και Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της Διαταραχής Εθισμού στο Διαδίκτυο. Κατέχει διδακτορικό τίτλο σπουδών από το Α.Π.Θ στη παθολογική ενασχόληση με Διαδίκτυο και Η/Υ, καθώς και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη κλινική έρευνα. Είναι ακόμη υπεύθυνος σχεδιασμού και οργάνωσης της συμβουλευτικής υπηρεσίας φοιτητών προς αντιμετώπιση της παθολογικής χρήσης Η/Υ και Διαδικτύου του Α.Π.Θ από την ίδρυση της, ενώ συνεισφέρει ως επιστημονικός συνεργάτης στις δραστηριότητες της Β' Πανεπιστημιακής Ψυχιατρικής Κλινικής του Α.Π.Θ. 
 
Το συγγραφικό του έργο περιλαμβάνει την επιμέλεια τριών συλλογικών τόμων και πλέον των τριάντα άρθρων σε επίσημα επιστημονικά περιοδικά της Ελλάδος και του εξωτερικού ενώ έχει συμμετάσχει σε πλήθος ομιλιών και παρουσιάσεων στο ευρύ κοινό αλλά και σε διεθνή συνέδρια ως προς τις συνήθεις ψυχικές διαταραχές αλλά και τις παθολογικές συμπεριφορές στο Διαδίκτυο. Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη.
 
 

Σπυρόπουλος Φώτιος

Διδάκτωρ Ποινικού Δικαίου και Εγκληματολογίας της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών

Νομική αντιμετώπιση ζητημάτων Διαδικτύου

Ο Φώτιος Σπυρόπουλος είναι Διδάκτωρ Ποινικού Δικαίου και Εγκληματολογίας της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι Τακτικός Καθηγητής Ποινικού Δικαίου στη Σχολή Αξιωματικών Πυροσβεστικής. Έχει υπάρξει και Τακτικός Καθηγητής εγκληματολογίας στην ίδια Σχολή. Διδάσκει, επίσης, "Δίκαιο στην κοινωνία της πληροφορίας" στο ΑΕΙΤΤ Πειραιά. Έχει συνεργαστεί ως Καθηγητής σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο με το ΑΕΙΤΤ Πειραιά και το ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδος και έχει δώσει δεκάδες διαλέξεις στην Ελλάδα καθώς και σε Πανεπιστήμια του εξωτερικού ως επισκέπτης Καθηγητής.
 
Έχει, επίσης, μιλήσει σε επιστημονικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό, έχει εκδώσει ή επιμεληθεί την έκδοση τριών επιστημονικών βιβλίων και έχει συγγράψει πάνω από 40 επιστημονικά άρθρα σε ελληνικά και ξενόγλωσσα επιστημονικά περιοδικά. Έχει υπάρξει εκπρόσωπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για θέματα καταναλωτή, έχει συμμετάσχει σε νομοπαρασκευαστικές επιτροπές και έχει συνεργαστεί με φορείς της κοινωνίας των πολιτών σε εθνικό και υπερεθνικό επίπεδο (ενδεικτικά: με την "Διεθνή Διαφάνεια" ως επιστημονικός σύμβουλο για την αξιολόγηση της ελληνικής Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ το 2014, με το ΙΝ.ΚΑ. ως νομικός σύμβουλος κ.α.). 
 
Εκπόνησε διατριβή για το σύνθετο ζήτημα της νομικής αντιμετώπισης του hacking με επιβλέποντα τον Καθηγητή Νέστορα Κουράκη και για την εκπόνηση της διατριβής του του απονεμήθηκε η υποτροφία του προγράμματος «Ηράκλειτος II» - πρώτευσε μεταξύ των υποψηφίων στους οποίους απονεμήθηκε η εν λόγω υποτροφία (βαθμός: 10,00/10,00). Η διατριβή του έγινε δεκτή από το τμήμα Νομικής Πανεπιστημίου Αθηνών με "Άριστα παμψηφεί". Σπούδασε Νομική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Ποινικό Δίκαιο και Δικονομία (Master) (2006 – 2008) και στην Εγκληματολογία (Master με «Άριστα») (2008 – 2010) στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Έχει παρακολουθήσει μαθήματα νομικής, πολιτικής επιστήμης, κοινωνιολογίας, εγκληματολογίας και ιατροδικαστικής στο Πανεπιστήμιο της Λιέγης (Βέλγιο). Επιπρόσθετα, ολοκλήρωσε τις σπουδές του και έλαβε πτυχίο από το τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά.  
 
Τέλος, ο Φώτης Σπυρόπουλος είναι Δικηγόρος παρ' Αρείω Πάγω και διαχειριστής εταίρος της εταιρείας "ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ" και οικονομικός σύμβουλος – μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας
 
 

Καπανιάρης Αλέξανδρος

Μεταδιδακτορικός Ερευνητής, PhD, M.ed, M.A., Πληροφορικός – Πολιτισμολόγος

Δημιουργικό διαδίκτυο: Σχεδιάζοντας μαθησιακές εμπειρίες

Ο Αλέξανδρος Καπανιάρης είναι διδάκτορας του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου με αντικείμενο την εκπαίδευση, τον πολιτισμό και την παραγωγή ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού. Έχει σπουδάσει πληροφορική, πολιτισμό, παιδαγωγικά, ενώ οι μεταπτυχιακές σπουδές του αφορούν τα πολυμέσα και τα σύγχρονα περιβάλλοντας μάθησης και παραγωγής διδακτικού υλικού. Αυτή την περίοδο είναι Μεταδιδακτορικός Ερευνητής στο Τμήμα Ιστορίας & Εθνολογίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης με θέμα την αρχειακή εθνογραφία σε σχέση με την οπτική των νέων τεχνολογιών (διαδίκτυο).

Είναι διδάσκων στο Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς και Μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού στο Ε.Α.Π., ενώ παράλληλα είναι Επιστημονικός Συνεργάτης του Μεταπτυχιακού Προγράμματος της Ιατρικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α. «Στρατηγικές Ανάπτυξης της Εβηφικής Υγείας». Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης του προγράμματος «ΑΡΙΑΔΝΗ: Πρόγραμμα Κατάρτισης Επαγγελματιών Ψυχικής Υγείας για το φαινόμενο του «εθισμού» των εφήβων στο διαδίκτυο καθώς και για τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν τα παιδιά και οι έφηβοι από την ανεξέλεγκτη χρήση του διαδικτύου».

Έχει συγγράψει το βιβλίο «Youth online, Ψηφιακή Παιδεία – Χρήση της Τεχνολογίας από παιδιά», και είναι εκπαιδευτής του προγράμματος Youth Power (Πρόγραμμα Πρόληψης Συμπεριφορών Υψηλού Κινδύνου για μαθητές Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού). Είναι πρεσβευτής της Ακαδημίας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου και έχει συμμετάσχει ως εισηγητής σε ημερίδες, σεμινάρια, συνέδρια και προγράμματα σε σχέση με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, το δημιουργικό διαδίκτυο και τις συμπεριφορές υψηλού κινδύνου σε εφήβους.
 
 

Κωτούλας Βασίλειος

Σχολικός Σύμβουλος 2ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Καρδίτσας

Δημιουργική και ασφαλής χρήση του διαδικτύου

Δάσκαλος με Μετεκπαίδευση στην ειδική αγωγή και Διδάκτορας Επιστημών του Ανθρώπου του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στις Μαθησιακές Δυσκολίες στο χειρισμό του γραπτού λόγου. Εργασίες του έχουν παρουσιαστεί σε συνέδρια, επιστημονικά περιοδικά και βιβλία.

Έχει διδάξει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε προπτυχιακό (Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής – Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) και μεταπτυχιακό επίπεδο (ΠΜΣ «Ψυχολογικές & Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις της Διαφορετικότητας» - Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών – Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας). Τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στη Θεματική Ενότητα «Προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου: θεωρητικές προσεγγίσεις» του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου».

Έχει διδάξει σε – αλλά και έχει οργανώσει – μεγάλο αριθμό σεμιναρίων προς εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας, θέματα που αφορούν στη διδακτική πράξη, την ειδική αγωγή, τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και . Υπηρετεί στη Δημόσια Εκπαίδευση, θητεύει στη θέση του Σχολικού Συμβούλου της 2ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Καρδίτσας.

Έχει οργανώσει δύο κύκλους επιμόρφωσης προς γονείς με θέμα «Δημιουργική και ασφαλής χρήση του διαδικτύου», η δομή και αξιολόγηση των οποίων παρουσιάστηκε σε επιστημονικά συνέδρια και χαρακτηρίστηκαν καλές πρακτικές.
 
 

Κυριακίδης Μιχαήλ

Δικηγόρος Λάρισας

Νομική αντιμετώπιση ζητημάτων διαδικτύου.

Γεννήθηκε στη Χίο. Αποφοίτησε από τη Σχολή Ικάρων (ΣΜΑ) το 1986. Υπηρέτησε στην Πολεμική Αεροπορία ως αξιωματικός μηχανικός αεροπορικών εγκαταστάσεων από το 1986 έως το 2007 οπότε και αποστρατεύτηκε με αίτησή του με τον βαθμό του Σμηνάρχου ε.α.
 
Μετά την απόκτηση του πτυχίου Νομικής του Πανεπιστημίου Αθηνών το 1996, ειδικεύτηκε σε θέματα νομοθεσίας Δημόσιων Έργων. Για τρία (3) χρόνια υπήρξε εκπαιδευτής καθηγητής στη νομοθεσία δημοσίων έργων, στο αεροπορικό δίκαιο και στο στρατιωτικό ποινικό δίκαιο σε στρατιωτικές σχολές της Πολεμικής Αεροπορίας (Σχολή Ικάρων, ΣΤΥΑ, κλπ.). Επί οκτώ (8) και πλέον χρόνια εργάστηκε ως ειδικός σύμβουλος στο έργο παραχώρησης αυτοκινητοδρόμου Μαλιακός - Κλειδί (Σήραγγες Τεμπών), προϋπολογισμού άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, συμβάλλοντας, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, στην επιτυχή αντιμετώπιση σημαντικών προκλήσεων σχετιζόμενων με τη χρηματοδότηση του έργου, την ερμηνεία και αναθεώρηση των συμβάσεων και της σύμβασης νόμου, διαχειρίστηκε τις συμφωνίες αποζημίωσης με το Δημόσιο και τον κατασκευαστή, ενώ συνέδραμε ουσιαστικά σε πολλές δικαστικές εμπλοκές και διεθνείς διαιτησίες και πραγματογνωμοσύνες.
 
Εκπαιδεύτηκε μεταξύ άλλων στις διαδικασίες επίλυσης διαφορών (ADR) FIDIC / ICC και παρακολούθησε την εκπαίδευση διεθνούς διαιτησίας - διαιτητών στο Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο (ICC) στο Παρίσι και συμμετέχει ανελλιπώς σε εξειδικευμένα νομικά συνέδρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
 
Είναι διαπιστευμένος διαμεσολαβητής σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις από τον οργανισμό ADR-ODR International με έδρα το Λονδίνο. Είναι παντρεμένος με την  καθηγήτρια γαλλικών εκπαιδευτικό κ. Ράκιδα Χρήστου και έχουν τέσσερα παιδιά.
 
 

Josmaarten Swinkels

Γενικός διευθυντής της Inter Engineering

Λύσεις και υπηρεσίες Ασφάλειας Δεδομένων

Eίναι ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της Inter Engineering, διανομέας προστιθέμενης αξίας με εξειδίκευση σε λύσεις και υπηρεσίες Ασφάλειας Δεδομένων.

Ο Swinkels δραστηριοποιείται στον χώρο της ασφάλειας πληροφορικής από το 1991, έχοντας ξεκινήσει με την καταπολέμηση Ιών υπολογιστών. Με το πέρας του χρόνου και αναπτύσσοντας την εταιρεία έχει αποκτήσει πλούσιες γνώσεις και εμπειρίες σε μία μεγάλη σειρά θεμάτων ασφάλειας.

Ο Josmaarten διαθέτει πτυχίο master στην ηλεκτρονική από το πανεπιστήμιο του Eindhoven στις Κάτω Χώρες.

Ζει ευτυχισμένος με την οικογένειά του στη Λάρισα στο κέντρο της Ελλάδος και στον σπάνιο ελεύθερο χρόνο του απολαμβάνει τα παιδιά και την γυναίκα του, είναι φανατικός με την μουσική παίζοντας τρομπέτα και είναι do-it-yourselfer.

Πλαγεράς Αντώνιος

Εκπαιδευτικός ΠΕ 17-03, Med, MA

Υπεύθυνος ΣΣΝ Μαγνησίας

Το STEM ως εργαλείο στην διαδικασία της μάθησης.

Ο Αντώνιος Πλαγεράς είναι πτυχιούχος της ΑΣΕΤΕΜ – ΣΕΛΕΤΕ στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και είναι εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Έχει εξειδικεύσεις σε θέματα Διδακτικής και Διοίκηση της Εκπαίδευσης. Είναι πιστοποιημένος στην Συμβουλευτική και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό από την ΑΣΠΑΙΤΕ.

Έχει διδάξει αλλά και έχει οργανώσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων προς εκπαιδευτικούς της β/θμιας εκπαίδευσης, θέματα που αφορούν στη διαχείριση τάξης, την αντιμετώπιση εθιστικών συμπεριφορών στο σχολείο, τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων από τους εφήβους. Υπηρετεί στη Δημόσια Εκπαίδευση, από το 2012 είναι υπεύθυνος Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων στην Μαγνησία.

Έχει οργανώσει δύο κύκλους επιμόρφωσης προς γονείς με θέμα «διαχείριση της εφηβείας», καθώς και πλήθος επιμορφωτικών δράσεων προς εκπαιδευτικούς για την «αντιμετώπιση κρίσεων στην τάξη».

Έχει διδάξει στο ΤΕΙ Θεσσαλίας στο τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων το μάθημα «Εισαγωγή στην Πληροφορική» στο Α εξάμηνο, οπού συνέγραψε και το βιβλίο του εργαστηρίου. Είναι συνεργάτης στην ΑΣΠΑΙΤΕ παράρτημα Βόλου στα αντικείμενα της «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Προσανατολισμός» και στις «Πρακτικές Ασκήσεις διδασκαλίας». Συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στο ΤΗΜΜΥ στην ομάδα του Ερευνητικό Έργου ADLES: Σχεδιασμός και Υλοποίηση Αναδυόμενων Μεθοδολογιών Μάθησης των Μαθητών μέσω Εμπειρίας Εργασιών και Επίλυσης Προβλημάτων που υλοποιείται από το 2017 μέχρι το 2019.

Θέλετε να συμμετάσχετε ;

Γίνε μέλος της πιο δυναμικής δράσης του φετινού καλοκαιριού. Αντάλλαξε εμπειρίες και απέκτησε  γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες  από εξειδικευμένους επιστήμονες.

Created by EEPEK Web Design Team